Lätt att vara kaxig

Det är lätt att vara kaxig när många dagar är kvar inför dagen D. Nu dags för fas 2 alltså en rekonstruktion av nytt bröst. I morgon skall jag skrivas in inför operation den 20 oktober alltså på måndag!! Läskigt!
 
På frågan om jag vill ha någon med så har svaret blivit "nej då, jag ska bara träffa operatören, narkosläkaren och en sjuksköterska, fixar själv", kaxigt:/
I dag ångrade jag mej, känns tungt att åka själv i morgon till Akis, där första utmaningen är att hitta en P-plats. Tänkte att om jag har 11/2 timme på mej att hitta en P-plats så ska jag inte behöva känna mej stressad. Det är viktigt att man inte känner sig stressad, det vet jag.
 
När nöden är som störst är hjälpen nära.
Berättade för  Milla om mina farhågor och att kaxiga Fia har dragit så här i elfte timmen.
Så ringer Milla upp igen och berättar att hon styrt om sin dag i morgon och kan följa med och det är då i denna stund som allt brister och jag förstår vad jag utsätter min hjärna för när jag tror att jag kan vara kaxig och klara allt själv.
TACK Milla!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Gerhard

Åhh... va bra det känns att du får sällskap. Skönt att det startar upp, eller hur? Allt kommer att gå så bra och du kommer efter allt att vara så nöjd både med dig själv och ditt nya bröst. Bonus en platt mage.......många kramar och mina tankar finns hos dig imorgon och på måndag.Sanna

2014-10-15 @ 18:33:27
Postat av: Nettan

Fia, att kunna erkänna att Du behöver hjälp och eller stöd är styrka. Det vet Du nog innerst inne. Så skönt med vänner som utan problem styr om när det behövs.
Kram Nettan

2014-10-15 @ 18:35:42
Postat av: isabelle

Blev jätte glad att höra att milla skulle med! När jag läste blogginlägget ditt mamma så var jag nära att gråta! Stolt över dig! <3

2014-10-15 @ 19:24:39
Postat av: Angelica

Tänk va härligt att det änterligen tar fart. Nu kommer posetivt avslut och posetiv börjar på en ny underklädes garderob. Kram fina faster.

2014-10-15 @ 19:29:12
Postat av: Lotta Boström

Lycka till min kära vän. Ska tänka på dig på din stora dag. Det kommer att gå bra ska du se.
stor varm kram från mig och familjen

2014-10-17 @ 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0