25 check!

Så var det dags att checka ut strålbehandlingen, 25 gånger är nu gjorda. Tanken från början var att det skulle ta fem veckor att avverka dessa 25 gånger men det tog sex för maskinen var trasig en vecka mitt i. 
Jag och Åsa hade bestämt sedan länge att vi skulle fira med stekt strömming på Restaurang "Kajplats 9" i Västerås, vilket vi också gjorde. Milla hängde på och körde, det blev lyckat.
 
Nu får det vara slut på allt pass hoppas jag, ska bli skönt att få återvända till ett mer normalt liv igen.
Peruken har jag lagt undan sedan en vecka tillbaka och håret växer så det knakar.
 
Är dock ganska brännskadad av strålningen och det kommer att bli sämre i två veckor till, lite efterverkningar, men sen hoppas jag att det ska läka och bli fint igen. 
 
Nästa steg i detta är vecka 42 då jag åker på rehab till Masesgården i Leksand. Den veckan ska jag ta hand om min själ, tror det kommer att behövas då jag bara under dessa 8 månader kört på med jobb och allt annat som man vill hinna med. Dags att hitta bromsen.
 
Skickar med bild från "strålstället" och bild från kajplats 9.
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej Fia!
Jag har redan sagt grattis! flera gånger idag, din glädje är min/vår glädje över att det ÄNTLIGEN är klart!
Du har varit och är en enastående person. Tillåt dig nu att varva ner. Det är många runt dig som kommer hjälpa dig på vägen.

2013-09-12 @ 20:42:06
Postat av: Mamma

Jaha så är det KLART GRATTIS Du har varit helt fantastisk och duktig.
Nu gäller det att komma i god balans,
vecka 42 kommer att göra Dig gott, att bara få Vara är en härlig balsam för kropp o själ.
Ta nu till vara på veckan allt Du kan
Mamma o Pappa känner nu en stor GLÄDJE o LUGN

2013-09-13 @ 16:34:25
Postat av: Lotta Boström

Hej Fia! Ja inget gör mig gladare än detta, att du nu har klarat dig igenom allt strålningar mm. Jag säger det igen: Grattis och lycka till med den fortsatta återhämtningen.
Härligt att du åker upp till Masegården v. 42, det kommer att göra dig gott.
Vi skickar all vår värme och kärlek till dig om att få ha en frisk framtid.
STOR KRAM/ Lotta m familj ♥

2013-09-16 @ 16:59:52
Postat av: Ulla

Du är så fantastisk..låt nu mina önskningar till dig slå in! Ljus, lycka och kärlek ..är vad jag vill... <3

2013-09-23 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0