..."åh, den ljusnande framtid är vår..."

Träffade en flyktigt bekant, på en gemensam tillställning, som jag vet haft bröstcancer och har precis opererat ett ny bröst.  Operationenen hon gjort är den jag framöver  kommer vilja göra, alltså ta från limpan på magen till att göra ett nytt bröst av. Kanske det var lite påfluget av mej men jag var så nyfiken så jag kunde spricka över hur den nya skapelsen blev, förstås. Jag frågade helt enkelt om jag kunde få se det nya bröstet, hon kände till min situation. Självklart får du se hur mitt nya bröst blev, vi går in på toaletten. Sagt och gjort, in på toaletten och hon drog upp sin blus blottade bröstet och ljuv musik uppstod. Tårarna rann på mej när jag fick se det fina perfekta bröstet, det var helt otroligt. Jag har varit så rädd för att ta reda på hur det kommer att blir efter operation, har inte velat googlat på det med risk för att bli besviken, "...åh, den ljusnande framtid är min..."

Kommentarer
Postat av: Angelica

❤❤❤

2013-05-19 @ 11:41:32
Postat av: Anette

Men Fia, då måste du ju spara ihop till en limpa först och främst. ;-)Kram på dig

2013-05-22 @ 22:59:45
Postat av: Katarina

Gud vad bra att du bad att få titta. Måste kännas som om det finns ett fantastiskt slut efter din behandling om det kan bli så bra. Härligt. Kram

2013-05-28 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0