Inskrivning

Idag var jag på inskrivning i Västerås, Det är helt fantastiskt hur allt rullar på och fungerar bra. Träffade en jättetrevlig doktor, kände mej väl omhändertagen. I Västerås är det dropp in som gäller, jag kan komma när som helst mellan 8 -16 för strålbehandling, helt perfekt. 
Tommy och jag tog motorcyklarna till Västerås dels för det är fin MC väg genom Irsta och lagom långt och dels för dom håller på med vägarbete, blir det kö kan man köra om lite försiktigt.
Jag kommer ta min MC så mycket vädret tillåter,  jag kommer kunna ställa motorcykeln precis utanför dörren till onkologen då har jag typ 10 m till väntrummet på strålenheten, bekvämt ska det va. 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Fia! ..det kallas räkmacka!!! :) ...Klart du ska ha det allra bäst..kram <3

2013-06-28 @ 20:42:18
Postat av: Maria

Härligt Fia! Snart är det 1:a juli....
Puss

2013-06-28 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0