Rullar på

Nu är jag inne på min tredje vecka av fem på strålenheten och det rullar på ganska bra. Förra veckan krånglade strålmaskinen och jag fick bara en dos på måndagen och resten av veckan var inställd. Några av dagarna fick jag  till Västerås men åka hem igen i ogjort ärende. 
Jag undrade lite hur det blir när jag inte får mina dagliga doser, läkaren på onkologen gör individuella behandlingsplaner för det, troligen får jag bara fortsätta några dagar till efter tänkt avslutad behandling.
I dag har jag sällskap av Evelina i väntrummet, tack för det.
 
Håret börjar komma tillbaka och jag älskar att stryka handen över huvudet och känna stubben. Dagen då jag lägger undan peruken och mössorna börjar närma sig men jag tycker fortfarande att det känns lite för bart på huvudet ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0